Der er planlagt system opgradering i følgende tidsrum:
Start: 26-09-2023 – 22:00
Slut: 27-09-2023 – 03:00
Tilkøb af medlemskab og services vil være utilgængelige i den periode.
Der er planlagt system opgradering i følgende tidsrum:
Start: 26-09-2023 – 22:00
Slut: 27-09-2023 – 03:00
Tilkøb af medlemskab og services vil være utilgængelige i den periode.
Formålet med forsøget er at få ledige i job hurtigere. Vi får ansvaret for kontakten med medlemmer, der er i en opsigelsesperiode samt ansvar for op til de tre første måneder af medlemmets ledighedsforløb.
Det er primært Min A-kasse, der har kontakten med dig i opsigelsesperioden og de første tre måneder af dit ledighedsforløb, hvis:
Du bor i en af de nævnte kommuner
Du er opsagt fra den 1. januar 2020 eller senere
Vi tilbyder outplacement forløb i opsigelsesperioden. Målet er, at du får støtte til at komme i arbejde gennem vores tilbud. Også selv om du fortsat arbejder i opsigelsesperioden. Målet er også at du får den støtte du har brug for, så du undgår at blive ledig.
Vores outplacement forløb indeholder en række online tilbud, der kan tilpasses netop dine behov. Først tager vi en indledende samtale, hvor vi vil tage udgangspunkt i netop din situation, og sammen med dig lave en plan, der kan hjælpe dig videre i dit næste job. Før mødet foreslår vi, at du opretter et CV på jobnet.
Det er primært Min A-kasse, der har kontakten med dig i opsigelsesperioden og de første tre måneder af dit ledighedsforløb, hvis:
Du bor i en af de nævnte kommuner
Du er ny-ledig fra den 1. januar 2020 eller senere
Tidligere skulle du til samtaler i a-kassen og i jobcentret i de første 3 måneder. A-kasseforsøget betyder, at du fra 1. januar 2020 kun skal til samtaler i a-kassen i de første 3 måneder af dit ledighedsforløb. Vi har derfor en række af aktiviteter, som vi kan tilbyde dig inden for de første tre måneder af dit ledighedsforløb. Formålet med aktiviteterne er naturligvis, at de skal hjælpe dig hurtigere i job.